Wymiany i reklamacje

Informujemy, że nie wysyłamy wiadomości sms z prośbą o dopłatę do przesyłki. Prosimy nie klikać w link, a informację o podejrzanych smsach przekazywać odpowiednim służbom. W razie wątpliwości prosimy w pierwszej kolejności skontaktować się z naszą infolinią pod numerem +48 601 567 806

Jak mogę dokonać wymiany towaru na inny?

Aby dokonać wymiany towaru na inny należy:

  • Zwrócić produkt - prosimy odesłać produkt opierając się na zasadach zwrotu – my zwrócimy Państwu należność.
  • Zamówić nowy produkt - na nowe produkty prosimy złożyć oddzielne zamówienie i opłacić je łącznie z kosztami transportu – niezależnie od odesłanego towaru.

Masz dodatkowe pytania?

Dział zwrotów i reklamacji jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00. Zadzwoń: Tel: (+48) 85 674 35 51 lub napisz: e-mail:
sklep@wyprzedazebielizny.pl
Opłaty wg stawek operatora

Procedura reklamacji


Prosimy pamiętać, że Kontri Sp. z o.o. jako sprzedawca ma prawny obowiązek dostarczenia klientowi towarów bez wad.

W jaki sposób mogę zareklamować towar?

Reklamacji towaru można dokonać:

wysyłając wiadomość e-mail na adres: sklep@wyprzedazebielizny.pl, lub
drogą pocztową na adres Kontri Sp. z o.o., ul. Jacka Kuronia 3, 15-569 Białystok, lub
korzystając z udostępnionego TUTAJ formularza.

Na jaki adres mam wysłać przesyłkę reklamacyjną?

Przesyłkę reklamacyjną należy wysłać na adres:

Kontri Sp. z o.o.
ul. Jacka Kuronia 3
15-569 Białystok

Do przesyłki prosimy dołączyć:

  • opis wady wraz z informacją w jaki sposób doszło do uszkodzenia oraz kiedy wada została zauważona,
  • paragon zakupu lub fakturę.

Prosimy o staranne pakowanie reklamowanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu, najlepiej w twardy kartonik a nie kopertę bąbelkową.

Wysłałem reklamację i co dalej?

O postępie procesu reklamacyjnego będziemy na bieżąco informować drogą e-mailową bądź telefoniczną.

W jakim terminie moja reklamacja zostanie rozpatrzona?

Kontri Sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

Kto ponosi koszty wysyłki w przypadku reklamacji?

Koszt wysyłki, którą poniosą Państwo wysyłając do nas przesyłkę reklamacyjną, zostanie zwrócony po otrzymaniu paczki. Prosimy także pamiętać, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.

Masz dodatkowe pytania?

Dział zwrotów i reklamacji jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00. Zadzwoń: Tel: (+48) 85 674 35 51 lub napisz: e-mail:
sklep@wyprzedazebielizny.pl
Opłaty wg stawek operatora

Procedura reklamacji - informacje dodatkowe wynikające z przepisów prawa:

Informacje dodatkowe wynikające z przepisów prawa znajdują się w Regulaminie.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń - platforma ODR

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

pixel